marți, martie 18, 2025
AcasăNaționalE.ON Energie România își menține obligațiile asumate în relația cu clienții săi,...

E.ON Energie România își menține obligațiile asumate în relația cu clienții săi, indiferent de posibila schimbare a acționariatului

Data:

Articole naționale

E.ON Energie România reconfirmă angajamentul față de clienții săi, anunțând că respectă integral obligațiile contractuale, indiferent de posibila schimbare a acționarului principal. Contractele încheiate rămân valabile, iar clienții continuă să beneficieze de aceleași servicii de furnizare a energiei electrice și gazelor naturale, soluții de eficiență energetică și suport tehnic.

În eventualitatea finalizării unei tranzacții privind acționariatul, E.ON Energie România asigură că aceasta nu va afecta în niciun fel operațiunile sau calitatea serviciilor. „Avem un portofoliu de peste 3,5 milioane de clienți care pot avea încredere că obligațiile asumate vor fi respectate. Vom continua să oferim cele mai bune soluții energetice, la standardele cu care i-am obișnuit,” afirmă Claudia Griech, director general al companiei.

De asemenea, compania rămâne dedicată dezvoltării de soluții inovatoare, precum panourile fotovoltaice sau centralele cu condensare, menite să sprijine clienții în reducerea costurilor cu energia, fără a compromite confortul.

În cadrul programului Casa Verde 2023, E.ON a instalat 3.500 de sisteme fotovoltaice pentru clienții rezidențiali, iar pentru ediția 2024, compania va implementa soluții complete pentru primii 3.000 de clienți înregistrați în platforma AFM. Echipele dedicate ale E.ON gestionează întregul proces – de la proiectare și instalare până la obținerea avizelor necesare și a statutului de prosumator.

Peste 59.000 de clienți au ales până acum centralele cu condensare E.ON Life, ce oferă o eficiență de până la 108% și o economie de consum de până la 30%. Acestea vin la pachet cu servicii all-inclusive, incluzând transportul, instalarea, verificările periodice și intervențiile de urgență disponibile non-stop.

Serviciile digitale reprezintă un pilon important pentru E.ON. Platforma E.ON Myline este utilizată de peste 2,18 milioane de clienți, iar factura electronică a fost adoptată de 1,77 milioane. Digitalizarea oferă clienților acces rapid și ușor la gestionarea contractelor și monitorizarea consumului.

Cu o prezență de 19 ani pe piața românească, E.ON Energie România rămâne un lider al industriei energetice, investind peste 2,3 miliarde de euro în modernizarea infrastructurii. În paralel, contribuțiile la bugetul de stat și cele locale au depășit 3,4 miliarde de euro.

spot_img
spot_img

Ultimele articole

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.