Primăria Municipiului Vaslui informează contribuabilii, persoane fizice și juridice, că ziua de 27 decembrie 2024 a fost declarată zi liberă conform Hotărârii de Guvern nr. 1307 din 21 decembrie 2023. Decizia vine ca parte a măsurilor de relaxare acordate în perioada sărbătorilor de iarnă, însă această zi liberă va fi recuperată prin prelungirea programului de lucru până la data de 31 ianuarie 2025.
Programul casieriilor în perioada sărbătorilor
Pentru contribuabilii care doresc să își achite taxele și impozitele sau să obțină alte informații legate de serviciile Primăriei, programul casieriilor pentru perioada sărbătorilor este următorul:
- 23 decembrie 2024: 08:00 – 16:30
- 24 decembrie 2024: 08:00 – 16:30
- 25 decembrie 2024: Închis (prima zi de Crăciun)
- 26 decembrie 2024: Închis (a doua zi de Crăciun)
- 27 decembrie 2024: Închis (zi liberă conform H.G.)
- 30 decembrie 2024: 08:00 – 16:30
- 31 decembrie 2024: 08:00 – 16:30
Contribuabilii sunt rugați să își organizeze vizitele la casierii în funcție de programul afișat, având în vedere zilele libere stabilite oficial.
Modalități de contact pentru informații suplimentare
Pentru orice alte detalii sau întrebări, contribuabilii pot contacta Direcția de Impozite și Taxe Locale a Primăriei Municipiului Vaslui. Aceasta poate fi găsită la adresa: str. Spiru Haret, nr. 2, sau poate fi contactată telefonic la numărul 0235.310.999 ori prin e-mail la adresa pmv@primariavaslui.ro.
Primăria îndeamnă cetățenii să utilizeze aceste canale de comunicare pentru a evita aglomerația și a beneficia de informații precise legate de obligațiile fiscale și alte servicii administrative.