marți, ianuarie 14, 2025
AcasăNaționalAnimale de companie in pandemie: 2 din 10 români declară că și-au...

Animale de companie in pandemie: 2 din 10 români declară că și-au cumpărat un animal de companie în starea de urgență (studiu)

Data:

Articole naționale

Avertizare meteo: Cod galben de intensificări ale vântului și viscol la munte

Autoritățile meteorologice au emis o avertizare de Cod galben...

HMPV ajunge în România: specialiștii surprinși de rapiditatea răspândirii, primul caz confirmat

Miercuri, România a înregistrat primul caz confirmat de infectare...

Investitia pe care nu o vei regreta niciodata: aparat dentar Invisalign

Investitia intr-un aparat dentar Invisalign este o alegere pe...

Alegerile prezidențiale 2025: calendarul, încă în aer

Alegerile prezidențiale din 2025 se confruntă cu un blocaj...

Rezultatele unui studiu al Reveal Marketing Research arată că în România arată că 6 din 10 români au un animal de companie. Există, așadar, o cerere foarte mare, iar, pe fondul acesteia, comerțul cu animale de companie pare să fi explodat în perioada pandemiei. Mai mult de atât, perioada de lockdown cauzată de pandemia COVID-19 a influențat achiziționarea sau adoptarea unui animal de companie. Astfel că, 20% dintre posesorii de animale de companie, declară că dețin un animal de companie de cel puțin doi ani. Potrivit studiului citat, câinele este cel mai comun animal de companie, datele arătând că 73% dintre posesorii de animale de companie au câine, în vreme ce 57% au pisici. Topul celor mai populare animale de companie este completat de păsări papagali/canari (9%), pești (7%), broască țestoasă și hamster/ cobai/ porcusor de Guineea (3%).

Totuși, câinele se detașează ca animalul preferat de către tinerii cu vârsta cuprinsă între 18 și 25 de ani (80%) și familiile cu copii (78%).

De unde cumpără stapanii hrană pentru de animalele lor de companie?

Studiul analizează și locurile din care românii cumpără hrană pentru animalele de companie. Majoritatea preferă hypermarketurile/ supermarketurile (78%) şi magazinele specializate (55%), urmate de veterinar (20%) şi de achiziția online (15%).

Se observă o preocupare mai mare a persoanelor din mediul urban în ceea ce privește îngrijirea animalelor de companie pe care le dețin, întrucât 64% dintre acestea cumpără hrană de la magazinele specializate, care comercializează inclusiv produse premium. Acest lucru se poate datora puterii de cumpărare mai ridicate în zona urbană, cât și unei prezențe și diversități mai mari a serviciilor, magazinelor specializate și a cabinetelor veterinare.

Ce facem cu animalele de companie când plecăm în vacanță?

Ce fac românii cu animalele de companie atunci când pleacă de acasă cu toată familia? Majoritatea găsesc soluții la familie sau prieteni (63%) sau le lasă în casă și roagă pe cineva să treacă să îi dea mâncare (36%). De asemenea, o altă soluție pentru care românii declară că optează este cazarea într-un hotel special pentru ei animale (6%).

Românii vor să adopte animale de companie (57%), mai degrabă decât să le cumpere (43%). Există, așadar, o cerere foarte mare, iar, pe fondul acesteia, comerțul cu animale de companie pare să fi explodat în perioada pandemiei. În ciuda acestui fapt, românii par să fie din ce în ce mai interesați de partea de adopție (57%), în detrimentul achiziției (57%). Atunci când iau în considerare adopția unui animal de companie, 7 din 10 români declară că intenționează să adopte un câine.

sursa: HotNews

Ultimele articole

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.