În vederea diminuării riscului de contaminare și pentru a gestiona cât mai eficient situația provocată de prezența Coronavirus – COVID19, conform reglementărilor adoptate de Comitetul Național pentru Situații Speciale de Urgență, vă informăm că Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă a recomandat instituțiilor subordonate ca programul cu publicul să se desfășoare, pe cât posibil, on-line prin e-mail sau prin telefon/fax.
Acest lucru înseamnă că putem trimite electronic documentele necesare accesării serviciilor oferite de aceste instituții. Pentru eventualele întrebări sau sesizări, AJOFM Vaslui ne recomandă mai multe modalități de contact:
- telefonic sau prin fax la numerele pe care le regăsiți pe site-ul fiecărei agenții;
- folosind formularul de contact disponibil pe site-ul fiecărei agenții la secțiunea „Contact” ;
- prin e-mail folosind adresele publicate pe site-ul ANOFM/AJOFM la secțiunea ”Contact”.
Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să ne sprijiniți în demersul nostru de a proteja sănătatea dumneavoastră, a celor dragi, precum și a angajaților din Serviciul Public de Ocupare.
Maria Mareș – Președinte ANOFM