INFO Vaslui

Ziar Vaslui | Știri Vaslui

Cât de important este Facebook într-o strategie de marketing?

Cât de important este Facebook într-o strategie de marketing?

Toată lumea petrece zilnic timp pe rețelele de socializare, fie pentru relaxare, fie pentru motive de business, mai exact pentru campaniile de marketing. Pentru că se întâmplă acest lucru, companiile care vând servicii sau produse trebuie să fie prezente în acest mediu pentru a le livra potențialilor clienți informații și oferte.

Facebook înregistrează lunar în jur de 2 miliarde de utilizatori activi în fiecare lună. Campaniile tale le poți desfășură cu ușurință, având un impact imens. Dacă până în urmă cu câțiva ani, o postarea organică putea ajunge la un număr considerabil de persoane, Facebook a restrâns acest impact tocmai pentru a încuraja utilizatorii platformei să folosească serviciul de Facebook Ads, adică reclame plătite.

Tu, eu sau oricine poate sa faca publicitate pe Facebook

Indiferent de experiența ta în publicitate, Facebook îți va oferi o grămadă de instrumente de publicitate pe care le poți folosi pentru a-ți atinge țelurile propuse. Dacă ești la început și nu le știi folosi, nu iți face griji, deoarece platforma de social media îți pune la dispoziție tool-uri prin care poți învăța totul într-un mod intuitiv și ușor de folosit, dar cu un impact mare.

Daca ești administratorul unei pagini de Facebook, poți începe să te gândești să îți promovezi afacerea sau serviciul aici, fără nici un fel de reținere. Poți începe prin a îți promova direct cu ajutorul unor postări de pe pagina ta.

Daca ești promotor, ce are obictive mai complexe, vei avea la dispoziție instrumente de Administrare reclamă, în care vei avea posibilitatea să modifici și să urmărești evoluțiile fiecărei etape din campanie, care este unică și a fost creată doar de tine.

Pașii pe care trebuie să-i faci pentru a avea acces la promovarea pe Facebook

Nu trebuie să fii un programator sau un specialist în marketing pentru a publica o reclamă pe Facebook. Platforma este foarte ușor de folosit, iar obțiunea de publicitate este, de asemenea, extrem de intuitivă. 

Sunt doar câțiva pași pe care trebuie să-i faci pentru a publica o reclamă care să ajungă la un public targetat. E mai simplu decât ți-ai putea imagina:

  • primul lucru pe care trebuie să-l faci este, evident, să îți creezi o pagină în cazul în care nu deții una deja;
  • de aici încolo, vei putea începe să lucrezi la reclamă după propriile idei, folosind instrumentele ce ți le va pune la dispoziție Facebook-ul.

Majoritatea publicului tău țintă folosește această rețea de socializare, fapt ce îți dă posibilitatea să te adresezi publicului deja existent, dar și publicului nou ce dorești să-l atragi.

Reclamele le poți personaliza în funcție de ceea ce îți dorești, deoarece Facebook are o varietate de obiective de publicitate. Tot ce trebuie să faci este să selectezi obiectivul dorit care te va îndruma și ajuta în atingerea scopului. Scopurile pot fi nenumărate, începând de la creșterea interacțiunii afacerii tale cu clienții tăi, până la găsirea de potențiali noi clienți care în timp se vor loializa.

Cu toate acestea, este important să știți că profesioniștii în publicitate vor ști cum să optimizeze o astfel de reclamă pentru a ajunge la un public targetat.

Soluții pentru reclamele tale

Ca să începi să creezi reclamă în mediul online, caută pe Facebook butonul Promovează în pagină de unde vei publica advertorialul, iar reclama ta se va activa după ce apeși pe următorul buton Promovează postarea, iar restul va decurge de la sine. Vei putea folosi instrumentele de monitorizare a activității pentru a vedea succesul pe care îl ai și de a extrage informații pentru a putea adăuga sau scoate elemente în următoarea campanie de promovare.

Promovarea unei postări te va ajuta să strângi mai multe aprecieri, comentarii și distribuiri, iar pe deasupra te va ajuta să te adresezi direct către public mesajul pe care îl dorești, construind o comunitate frumoasă.

Vei rămâne mereu actualizat în legătură cu campaniile pe care le desfășori, deoarece Facebook îți va trimite automat e-mailuri și notificări în legătură cu acestea. Însă, te poți califica sau să fii eligibil pentru a primi mesaje de la robotul ce se ocupă cu Facebook for Business direct în aplicația lor de mesagerie. El te va anunța când s-a terminat reclama și îți va oferi puncte ce pot fi folosite ca și discount-uri pentru următoarele promovări pe care vrei să le faci pe viitor.

Însă, în mediul online totul se mișcă repede și crește încontinuu, te sfătuiesc să rămâi în pas cu noile tendințe prin intermediul centrului de ajutor pentru afaceri, unde vei regăsi toate sfaturile necesare de care vei avea nevoie pe viitor.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *